sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Mökkiloma

Eka kesälomaviikko on mennyt jo ja toinen edessä. Eilen tulin mökille, jossa ollaan perheen kanssa käyty joskus muinoin.. laskeskelin että oon itse täällä viimeks käynyt noin 12 vuotta sitten. Oli siis aika palata katsomaan miten paikka voi muuttua reilussa vuosikymmenessä. Ja onhan tää muuttunu, mutta silti omistaja tunnisti mut sukunimestä kun soittelin kesällä ja varasin mökkiä.

Eilen oli lämmin, aurinkoinen päivä.. Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni soutelemassa.. Pulahdin myös uimaan, vaikka vesi on jo kylmää.. Illalla tuo sitten kostautui, sillä olin aivan varpaat jäässä. Noh, mä en lähde oikeastaan minnekään ilman villasukkakasaa ja pitkää villapaitaa.

Syttyi se sittenkin, nimittäin takka ja saunan kiukaan kanssa vielä tappelen... mä olenkin sanonut ettei musta saa pyromaania, ei sitten millään... Meinas tänäänkin loppua kärsivällisyys noiden puiden syttymisten kanssa... Paperin ja pahvin saan kyllä palamaan mutta puu on ihan oma lukunsa... ja mun kärsivällisyys.

Olikohan se kevättä kun sain valmiiksi ne Regian Active-langasta tehdyt sukat? Ne oli mulla tänään mettä lenkillä jalassa ja ai että kun on hyvät sukat. Vaikka mulla kastui kengät läpimäräksi ja sukatkin siis kastui niin varpaat pysyi lämpösenä.

Voitteko muuten kuvitella etten oo tarttunu täällä puikooihin vielä kertaakaan?? Sen sijaan oon innokkaasti lukenut kirjaa ja kuunnellut musiikkia, mitä kotona teen hyvin harvoin.
Kovasti oisin myös halunnut laittaa pari maisemakuvaa joista itse tykkään vaan jostain syystä se ei nyt onnistu :( Laittelen niitä sitten kun pääsen kaupunkiin parempien yhteyksien päähän.

Nauttikaahan kaikki alkavasta syksystä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti