perjantai 7. syyskuuta 2018

Nallukan paritusta


Koska niitä sukkia ei vaan koskaan voi olla liikaa... Näin perussukkiin päätyi jotain ikivanhaa Nallea (ruskea) ja ihan uutta Nallea (monivärinen), paritusta selkeesti ;)

Sukille tuli painoa 101g ja ne jää ihan omia varpaita lämmitämään tulevaksi syksyksi..


Loma alkaa olla tälle erää myös lopuillaan ja maanantaina tarvis palata takas ratin taakse, mutta vain pariksi viikoksi ja sitten vielä viimeinen kesälomaviikko. Sille viikolle onkin jo tiedossa kivaa tekemistä mutta niistä enemmän myöhemmin ;)

Oon tässä kotona siivoillut ja laittanu itselleni tarpeettomia tavaroita myyntiin fb-kirppiksille, no yllättäen langat on menneet aika vauhdilla.. Menispä nuo muutkin...

Mutta totta kai on vastapainoksi pitäny jotain saada tilalle... Kaverin hyllystä löytyi nämä, etenkin Huivileikki on sellainen mitä oon ettiny mutta eipä oo löytynyt..


 Sekä lisää Niina Laitisen ohjeita... Tässä just pohdin että mitähän laittais seuraavaks puikoille.. Lankavarastoo siivotessa bongasin sieltä muutaman kerän tuohon mun kassiini odottamaan että ne pääsis mahdollisimman pian puikoille... Joten siis lanka on, mutta sopiva malli puuttuu..

Lankavarastosta lähti kolme kiloa myyntiin lankaa... Ihmettelin vähän itsekin että mites mä nyt näin helposti pystyin joistakin keristä luopumaan kun aiemmin ei ois tullut kysymykseenkään :O

Oonkohan mä kipee vai tullut järkevämmäksi? No jäi niitä lankoja vielä reipas 46kiloa tuonne laatikoihin... Mut löytyhän sieltä kaikkee ihanaakin mitä olin jo melkein unohtanut...


1 kommentti:

  1. Hienot sukat ja kiva kun saa tarpeettomia tavaroita kierrätykseen! Jostain kummasta sitä tavaraa aina kertyy vaikka kuinka yrittää pitää järjen päässä ja kerätä mahdollisimman vähän tavaroita nurkkiin pölyyntymään:) Leppoisaa viikonloppua♥

    VastaaPoista