keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Lankamatka

Huhuu, pitkästä aikaa. Marraskuukin alkaa olla jo loppusuoralla. Käsityöt jumittaa ja pahasti, joten KyJyjä en tule saamaan valmiiksi määräaikaan mennessä. Se ei kuitenkaan haittaa, tee ne valmiiksi sitä mukaa kun aikaa löytyy.
Töitä sen sijaan riittää ja kohta puoliin pitäis selvitä mitä teen keväällä =D Ja lauantain vapaapäivä vaihtui työpäiväksi ja pääsen tilausajoon.

Mutta eilen tosiaan olin lankamatkalla Virossa. Ensin käytiin Raasikussa Aade Lõng:n tehtaalla. Siellä en ollut aiemmin käynyt. Hups vaan ja kassillinen lankoja lähti mukaan.

Tässä mun ostokset sieltä itelle. Ja ei, mulla ei oo vielä hajuakaan mitä meinaan näistä tehdä. Mut suurimman osan langoista ostankin vaan siksi että ne kivan värisiä.

Suunnitelmia mulla kyllä on, mutta suurinta osaa en muista kirjoittaa ylös joten ne unohtuu välillä. Tosin aina tulee uusia mieleen.

Raasikusta tultiinkin sitten suoraan Karnaluksiin. Sieltäkin jotain pientä lähti mukaan.
Pari kerää lankaa pitää aina ottaa matkaan mukaan. Tuosta regiasta tulee sukat tai huivi, en oo vielä päättäny. Toisaalta sormikkaatkin vois olla aika makeet =D
Toinen kerä odottaa vielä inspiraatiota.

Saksia piti kans ostaa lisää, mulla on noita pieniä saksia ennestään jo varmaan kymmenet mutta aina ne tuntuu olevan kadoksissa.

Lyhyitä puikkoja ostin parissa eri koossa niin on helpompi tehdä sormikkaiden sormia jatkossa, pitkillä tai liian ohuilla puikoilla se on vähän hankalaa.

Karnaluksista mä suuntasin syömään Amarilloon äidin kanssa, jonka sain houkuteltua mukaan. Mun teki niin mieli burgeria. Ja huhhuh se olikin aika iso annos ja tottahan toki piti jälkkäriäkin ottaa, kun kerrankin oli aikaa nautiskella ruoasta.
Sieltä sitten taaperrettiin satamaa kohti ja löydettiin loppuporukka sieltä. Laivaan kun päästiin niin käytiin kaupassa ja mentiin hyttiin lepuuttamaan jalkoja. Hauskaa riitti ja seuraavaa reissua odotellessa. Oli huippu porukka ja muutenkin hyvä päivä. Sääkin oli suosiollinen kun ei satanut. 

Nyt vielä pari tuntia kotihommia ja sitten taas nokka töitä kohti. Terkkuja kaikille ja pistäkäähän puumerkkiä kun ootte käyneet täällä.

3 kommenttia: