tiistai 31. tammikuuta 2017

Bling Bling

Nyt ei vaan oo ollu puikot iskussa, vaikka mulla oli viikon vapaakin tässä kuussa. Mutta oon mä sentään yhdet sukat saanut valmiiksi.
Lankana Opal, vähän bling blingiä arkeen, ja sitä kului 63g. Nää jää ihan vaan omiin jalkoihin.

Tänä aamuna innostuin myös leipomaan tuoretta sämpylää aamiaiseksi.. Porkkana-ruissämpylät oli aivan jumalaisen hyviä ja suussa sulavia.

Töissä oon päässy oppimaan uusia reittejä, Hämeenlinna täältä tullaan taas tänä iltana. Ja vaikka sitä rahtia on aina ihan jumalattomasti niin silti mä tykkään siitä hommasta. Hiki siinä kyllä tuppaa tulemaan ja koko se aika mikä siellä on niin menee kyllä siihen pakettien pakkaamiseen. Mutta eipä unohdeta niitä vanhojakaan reittejä.. Eilen kävin tuolla Hausjärven puolella ajamassa ja vielä oli reitti muistissa, vaikka en ollutkaan yli puoleen vuoteen sitä linjaa ajanu.

Ehkä ensi kuussa on taas jotakin valmista esiteltäväksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti