keskiviikko 3. heinäkuuta 2019

Lankaostoksia ja kyjyilyn alkua

Lankoja oon koittanu ostella mahdollisimman vähän, mutta sorruin tilaamaan kaks pussia Novitan juhannuksen taikapusseja. Yks syy oli pieni kettuilu miehelle joka pyörittelee silmiää mun lankavarastolle vaikka toki tykkää mun harrastuksesta ja on keksinyt mulle vaikka mitä neulottavaa (ja lisää on kuulemma tulossa).




Sisällöt oli pienoinen pettymys, lähinnä värien suhteen, mutta ylläripussi kun oli niin eipä niihin voinut itse vaikuttaa.

No joka tapauksessa tästä 2 kilosta lankaa jäi omaan varastoon vain 1,1 kiloa ja loput 900g meni äidille ja siskolle.


Kyjyily on laitettu taas juhannuksena alulle. Nuo punaiset sukat on Hiding butterfly sukkakalenterista eikä kuulu kyjyyn, mutta muuten tämä setti on lähdössä eräälle nuorelle parille joka saa pikku nyytin syksyllä.
Koko perheelle vähän jotain, eniten tietysti pikkuiselle.

Siniset sukat on vanhaa nalle coloria ja malli on neulaspolku, ihan ei mun lanka riittäny, joten piti jatkaa dropsin fabelilla toiseen kärki.

Punaiset junasukat on veikkaa ja pinkit sukat ja lapaset socki fineä kaksinkertaisena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti