maanantai 9. syyskuuta 2019

Lankashoppailua ja sukkia

 Lauantaina oli yhteinen vapaapäivä miehen kanssa ja lähettiin vähä reissun päälle, eka tauko pidettiin Pirkanhovissa, siellä bongasin tän korin ja ehdottomasti mentiin siihen pöytään istumaan jotta sain neuloa.

Aamulla oli miehen vuoro olla ratin takana ja mä sain neulonta-aikaa, puolikas sukka valmistuikin sen aamun aikana autossa, iltapäivällä oli mun vuoro sitten ajaa kotiin. Samalla matkalla käytiin vähän kaupoilla...




Ihan tarpeellisiakin juttuja toki ostettiin niinkuin pari lamppua, mutta sit toi ukkokulta yllytti mua ostamaan lisää lankaa.. Mut koska melko halvalla sai niin pitihän se ostaa. Mut alle kilon verran vaan kotiutin.

Ja eilen sitten siivoilin lankavarastoni ja päivitin tilastot exceliin, alle 45kg sitä lankaa tuolla on. Keväällä kun muutin tänne miehen luo niin heitin että yhen laatikon verran saan tyhjennettyä tuota varastoo ennen vuoden vaihdetta, saahan nähdä onnistuuko..?

 Pitkästä aikaa oli miniontehdas yhden sukkaparin verran pystyssä, serkuntyttö tarvitsi isommat sukat ettei varasta koko aika äitinsä sukkia.

Seiska veikkaa näihin kului 93g.


Matkaneuleena mulla oli nää Moonikat jotka tein eilen sitten loppuun. Lankana Sockin stonewash ja sitä kului 77g.
Koska mulla oli tätä lankaa vaan tää yks kerä niin tein pari mallikertaa lyhyemmät varret jotta varmasti lanka riittää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti