sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Pipoja, käsineitä ja muuta mukavaa

Nyt tuleekin liuta kuvia tänne. On tässä parin viime viikon aikana enemmän ja vähemmän saanut jotain valmiiksi.

Ekassa kuvassa on siskon yösukat Lima-langasta. Nyt vasta katoin tuota kuvaa niin näyttää siltä että tuo sukka ois järjettömän kokonen, mut ihan normi 37-koon sukka ilman vartta.



 Intialaista kiilapeukkua oon kokeillu myös. Kahdet jämälankalapaset tuli tehtyä, tässä ensimmäinen valmis.

Kumpikin pari odottaa omistajaansa vielä, ovat tällä hetkellä tuolla lahjakorissa.. Ja mun lahjakori on ämpäri vielä tällä hetkellä, en oo löytäny vielä sellaista koria kun halua. Vaikka sama kai se on missä pytyssä nuo omistajaansa oottavat.


Kummituspoika oli täällä taannoin ja lainas mun pipoa.. No mulla oli sitä lankaa vielä ja niinpä mä tekasin kummituspojalla oman raitapipan ens keväälle. Musta ja lila sopii hyvin yhteen.
 Pipa ja kämmekkäät piti tehdä mätsäämään kun kerta lankaa riiti. Kaksi kerää Holst Garn:n Highlandia värissä magnolia.

Ihastuin tähän väriin ihan totaalisesti.. ei ne muutkaan värit huonoja ole, mitä olen titityyn verkkokaupassa vakoillut.


 Pipo on tehty kaksinkertaisella langalla ja kämmekkäät ihan yksinkertaisella. Pitkästä aikaa ei jääny jämäpalleroa.. olisikohan yhteensä metrin pätkä jäänyt.

Molemmat on olleet jo koekäytössä. Pipo on oikein kiva eikä oo liian kuuma vaikka kaksinkertaisella langalla tein.

Kuvasta sain kätevästi oman naaman sensuroitua.. Mä kun en kuvissa viihdy, enemmän kameran toisella puolella.


 Äipälle tein Red Heart:n Helsinki-langasta pipan kun toive tuli. Tää oli sellainen yhen illan projekti.

Ja nyt vasta tätä kirjottaessa tajusin et miks ihmeessä mä en ottanu kuvaa tosta piposta äipän päässä kun se täällä oli.
No tulihan tosta hieno kuva noinkin.

Loppu kerä läksi sitten äitin matkaan.. Vielä on tuolla nurkassa kassillinen lankoja mistä ois tarkotus päästä eroon.
Eilen olin yhden ystävän luona, siellä oli vähän herkkuja, oriflameja, kampaaja ja hieroja.. sekä laukkukauppa Miukun tiuku.

Oli ihan pakko ostaa itelleni uus kukkaro, etenkin kun löyty näin ihana kuosi. Mähän oon lääpälläni näihin minioneihin.

Äiti lupas mulle minion-kankaasta tyynynliinat jättityynyihin.

Että näihin kuviin ja tunnelmiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti