torstai 17. syyskuuta 2015

Kodin laittoa ja töitä

Kääks kun aika vierähtää niin kamalan nopeasti. Viime postauksen jälkeen on tapahtunut vaikka sun mitä. Tässä taannoin olin kaverin kanssa ikeassa kiertelemässä (kassillinen heräteostoksia lähti mukaan vaikka kaikki toki tarpeellisia) mutta aloin taas pohtimaan tätä uutta sänkyä... Oon haaveillu parisängystä pitkään jotta vois nukkua vaikka poikittain ;)
Eilenpä sitten kävin tuon sängyn ostamassa isukin kanssa. Huomenna se sitten kootaan. Ostin myös pari uutta lakanaa, vaan arvatkaapas mitä?! Ne on ihan liian pieniä.. Onneks ne voi käydä vaihtamassa.

Nyt oon tässä tänä aamuna siirtänyt jo vanhan sängyn olkkariin löhöilypaikaksi/vierassängyksi. Vielä olisi lipasto ja nojatuoli etsimässä omaa paikkaansa. Nekin löytyvät kunhan vähän käännän ja väännän ;)

Harjoittelussa menee oikein hyvin. Paljon uutta oon oppinu ja siis joka päivä oikeestaan oppii jotain uutta. Tän viikon oon iltavuorossa ja vielä siinä myöhäsemmässä. Maanantaina opin ihan uuden reitin ja tiistaina kun lähin sitä yksin ajamaan niin pikkusen kyllä jännitti. En ollu siis ennen maanantaita ees ajanu siellä suunnalla ees omalla autolla. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, osasin sen reitin =D tiistaina oli kyllä välillä uskoa loppu kun ei niitä mun maamerkkejä näkyny (ne vaan oli pidemmän matkan päässä mitä muistin).

Käsitöitä oon jonkun verran tehnyt, mutta mitään ei oo nyt valmistunut. Mulla on nyt vissiin 6kyjyä kesken, jotka edistyy enemmän ja vähemmän. Vielä pitäis ne 8 alottaa, mutta niillä ei oo vielä kiire.

Pari viikkoa sitten täällä oli Rauta&Petrooli -messut. Siellä vietin lauantaipäivän mun siskon pojan kanssa. Oli siinä pikkumiehellä paljon ihmelteltävää ja kateltavaa. Kokeiltiin traktoreita, rapsulteltiin koiria ja istuttiin ponin selässä sekä maisteltiin banaania.

Nyt takaisin sisutamisen pariin. Josko seuraavalla kerralla ois esiteltävänä jotain edes lähes valmista.
Sateista syksyn jatkoa kaikille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti