perjantai 28. elokuuta 2015

Tunnustus blogille

Sain blogilleni tunnustuksen; Liebster Award. Kiitos siitä Kodin Ruhtinatar -blogin Susannalle.
Säännöt tässä ovat seuraavat;
1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä blogisteille.
 
Lupasin ainakin vastata Susannan kysymyksiin, mutta luulenpa että nuo kohdat 3 ja 4 jää toistaiseksi tekemättä (mun keskittyminen blogien selailuun ei vaan just nyt riitä ;) )
 
Susanna on joka tapauksessa esittänyt seuraavat kysymykset;
 
1. Lempiruokasi ja missä sitä voi syödä? (ravintola, sinun luonasi tai ehkäpä   
    mummolassa)
Hmm, aika paha kysymys kun tykkään niin monesta ruoasta, mutta vastataanpa äidin jauhelihakastike, perunat ja kermasalaatti. Sitähän ei saa missään muualla kun mamman luona ;)
2. Mitä muuta harrastat, kuin bloggaamista?
Ensiapua ja muuta vapaaehtoistoimintaa SPR:ssä, käsitöitä tottakai ;) sekä lukemista, nämä ovat lähinnä sydäntä.
3. Mikä on tärkeintä elämässä?
Tällä hetkellä taitaa olla se oma aika tärkeintä.
4. Missä olet hyvä?
Kääks, mitä mä vastaan tähän?! Oon hyvä olemaan minä =D
5. Paras lukemasi kirja/ näkemäsi elokuva?
Parasta kirjaa on vaikee sanoa kun tykkään aika monenlaisista, mutta koukuttavin on nyt ollu Fifty shades of Grey. Hmm, elokuvista varmaan Battleship.
6. Onko sinulla lemmikkiä/ lemmikkejä? Jos on, kerro minulle jotain siitä/ niistä.
Eipä ole, jollei villakoiria sängyn alta ja nurkista lasketa ;) 
7. Jos saisit muuttaa yhden asian elämässäsi, mikä se olisi?
Kauheen vaikee kysymys taas... tota vuorokaudessa ois enemmän aikaa tehä kaikkia kivoja juttuja
8. Mukavin muistosi kesältä 2015?
Tää kesä oli aika erilainen, kun olin koulussa oikeastaan koko kesän.. Varmaan se kun olin kouluttajan kanssa kahdestaan ajopäivänä ajelemassa ja käytiin Lottamuseossa matkan varrella kaffella. Tai se kun oon viettänyt aikaa siskonpojan kanssa.
9. Oletko talvi-, kevät-, kesä- vai syksyihminen? Perustele.
Tykkään jokaisesta vuodenajasta oikeastaan yhtä paljon. Lämpösellä on kiva kun ei tarvi miettiä kuin monta kerrosta vaatteita pitäis laittaa. Ja kylmällä on kiva poltella kotona kynttilöitä ja käpertyä viltin alle lukemaan tai katselemaan leffaa.
10. Suosikkimarjasi?
Mansikka!!
11. Joko olet miettinyt joulua tai jopa tehnyt jotain sen eteen?  
Sen verran oon miettiny että töissä voisin olla tai sitten vetäydyn tänne omaan matalaan majaani ison ruokakasan, käsitöiden ja leffojen kanssa =) Oma rauha on vaan niin parasta. Lahjoja en oo miettiny.
 
Tässä vähän minusta siis. Kiitos ja anteeksi että tää nyt vähän jää kesken...
 
Muuten kuulumisia... Töissä oon ollu ja huristellu pitkin kaupunkia. Hommat sujuu ja paljon uutta tulee koko aika. Mutta tykkään hommasta toooooosi paljon, sanoisinko että suorastaan rakastan <3

3 kommenttia:

  1. Kiitos Aliissi! Minkälaista on kermasalaatti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä arvasin että joku kysyy tuota =D kermasalaattiin tulee siis salaatin lehtiä sekä kermaa, johon sekoitetaan etikkaa ja vähän sokeria, kaikki nuo sekoitetaan ja tadaa kermasalaatti on valmis =D

      Poista
  2. Yöks! Kuulostaa kamalalta, mutta uskon sua, että on hyvää.

    VastaaPoista