lauantai 27. elokuuta 2016

Kesä + loma =kesäloma

Varsinainen kesä taisi jo mennä, mutta mulla alkoi nyt kesäloma.. tai virallisesti se alkaa vasta maanantaina, mutta nyt on vapaa viikonloppu ennen sitä. Täytyy kyllä sanoa että on tätä lomaa jo vähän tässä odotettukin, sen verran on tuossa kuitenkin tullu tehtyä kaikenlaista extrahommaa omien työvuorojen lisäksi.. Kuten toissailtanakin lähdin pikatilauksena tilausajoon, pelastin kuulemma porukan teatteri-illan, joten kannatti lähteä. Ja kun puhun pikatilauksesta, niin puhelun loppumisesta siihen että olin käynnistämässä bussia meni 6 minuuttia.. Hämeen nopein? ;)

Lomalle on suunnitelmissa rentoutumista, loistavaa seuraa kavereista sekä rentoutumista yksinään kaukana kaikesta ja kaikista tutuista. Kodin laittamista on myös tiedossa ja se alkaa tänään.. Kohta nimittäin suunnataan auton nokka kohti ikeaa kaverin kanssa.
Ensi viikolle on tiedossa vähän hemmottelua, tilasin itselleni jalkahoidon.. sillä mun jalat huutaa välillä hoosiannaa ihan kunnolla pitkien työpäivien jälkeen.

Kaverit on toki olleet huolissaan miten mä pärjään kaks viikkoa ilman töitä?! Mä en itsekään tiedä, mutta pianhan se selviää ja työkaveri antoikin asiaan nokkelan ratkaisun; kauniisti pyytämällä voin ajaa hänen vuorojaan.. saatiin aika hyvät naurut tästä. Taidan kuitenkin pysyä pois sieltä bussin ratista ja vilkutella vaan työkavereille.

Ja kesäloma vaatii kesätukan, joten eilen melkeenpä heti kun pääsin töistä tartuin kotiparturiini ja tadaa nyt mulla on siili päässä. Tuntuu pää heti paaljon kevyemmältä ;) Ja nyt shoppailemaan.. Käsityöaikaa lienee tiedossa huomenna ;)

2 kommenttia: