torstai 15. lokakuuta 2015

Harvinaista herkkua!!

Vapaapäivät alkaa olla harvinaista herkkua tai siltä se välillä tuntuu kun en osaa sanoa ei esimiehille kun ne tarjoaa lisävuoroja töihin =D Töissä tosin on ihan huippua, rakastan mun työtäni! ...joten siksi mun on vaikea sanoa ei ;)
Harjoittelu multa loppui kuun vaihteessa ja sen jälkeenhän mulla alkoi heti työt. Valmistujaisia vietin tuossa pari viikkoa sitten.
Tässä kuvaa juhlapöydän antimista;mm. salaattia sai koota oman maun mukaan ja mun lemppari oli Vadelmajuttu, jonka Krista oli kehitellyt.















Itselle ostin valmistujaislahjaksi seuraavan tatuoinnin. Se on nyt vielä vähän kesken, mutta näyttää jo mun mielestä aivan huippuhyvältä. Jostain syystä oon tykästynyt tribaalikuvioihin ja sitähän nyt sitten tuoli tuonne jalkaankin.

Koukkuun jäin jo ekan tatuoinnin jälkeen ja suunnitelmia on vielä vaikka kuinka moneen.. ;)

Käsitöitäkin oon tehnyt ja niille on alkanut löytyy aikaa taas. Jokunen KyJy-työ on vielä ihan mietintävaiheessa, mutta eilen ja tänään on jotain valmistunut.

Ne ketkä on facebookissa ovat varmasti nähneet näitä kahdesta eri raitalangasta tehtyjä sukkia ...joten piti munkin tehdä omat. Ja pitkästä aikaa tein pitkät varret sukkiin. Reilu kuukaus tikuttamiseen meni ja lankaa kului 197g.

Kyllä mun lankavarasto vielä joskus hupenee, ainakin kun oon jokseenkin opinnu hillitseen tota lankojen hamstraamista. Tai no uutta lankaa en oo nyt vähään aikaan ostanu (paitsi viime kuussa, mutta se tuli suoraan työhön kun ei ollut laatikoissa oikeeta väriä tarpeeksi).

 Tänään valmistui tuollainen pitsipipo itelleni. Novitan sivuilta oon löytänyt ohjeen joskus, lankana Zeldan värjäämää lankaa jota meni puolisen kerää.

Mitähän mä siitä toisesta puolesta teen? Saiskohan siitä toisen pipon tai hmm... pitääkin miettiä.

Tuossa ylemmässä kuvassa näkyy tuo lanka oikean värisenä, tässä alemmassa erottuu tuo kuvio paremmin ..tai niin mä ainakin luulen ;)

Työjutuista mainittakoon vielä sen verran että jotain uutta ja kivaa pääsen lauantaina kokeilemaan ;) Mitä ja missä niin siitä sitten myöhemmin lisää.
Nyt jatkan vapaapäivän viettämistä puikkoja heilutellen ja leffoja katsoen, huomenna töihin! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti