lauantai 19. joulukuuta 2015

Herkkua ja purkkia

Mistähän sitä oikein alottaisi... Kaikenlaista on tullut taas puuhasteltua ja räpsittyä niistä kuvia.
Kavereiden kesken oli pikkuiset pikkujoulut viikko sitten. Kaveri oli tehnyt pienet lahjat, tässä kuvaa omastani. Kuten kuvasta näkyy niin suklaata siellä on ja sen lisäksi oli pieni purkki itsetehtyä huulirasvaa.

Rasva on päässyt jo käyttöön mutta suklaat on kumma kyllä vielä säästyneet.. saa nähdä säilyiskö ne vielä jouluun asti? ;)



Lasitussien kanssa oon tässä ehtiny touhuta.Lumihiutaleita ja sydämiä oon piirrellyt, ehkä nää pääsee vuoden päästä sitten joulupakettiin.. Jäi tänä vuonna vähän viime tippaan näiden teko niin ei tälle vuodelle nyt ehdi vaikka tässä vielä muutama päivä jouluun onkin.






Ja aikaa vievää puuhaa tää on myös... Osassa tusseista riittää värin kuivumiseen nelisen tuntia ja osassa on vuorokausi, jonka jälkeen nuo on uunissa puolesta tunnista puoleentoista tuntiin jääden sinne jäähtymään.

Joten vaikka ois ollut aikaa piirtää, niin ei ole ollu aikaa käyttää uunissa.
Vähän ois tietty omasta mielestä kehittymisen varaa tuossa piirtämisessä, mutta siitä voidaan olla montaa mieltä ;)




KyJyt etenee myös. Tänä aamuna valmistu pipo, käytin tässä Lidl:n anika sukkalankaa sekä Zeldan värjäämää lankaa. Sitä lankaa tosin kului vaan 37g joten täytyy keksiä jotain vielä tuohon lisäks.

Lankojakin jäi joten mietin jos vaikka kämmekkäät tekisin tähän seurauksi. En vielä oo päättänyt pidänkö tän ite vai annanko lahjaksi.



Lankamatkalta mulle tarttui myös mukaan tälläistä kangasta. Se jäi siltä matkalta mun äidille työstettäväksi ja se teki mulle jättityynyihin uudet tyynynliinat.

Ne pitäis vaan enää saada tyynyjen päälle vaihdettua...


Viimeinen osa isukin joululahjaan valmistui myös tässä aamun tunteina. Tarjottimella Rocky Roadeja, jotka on mun makuun tosi äklömakeita, mutta isukki tykkää näistä.

Tein näitä viime joulunakin hänelle. Sisko tekee pipareita ja niin on taas eräänlainen herkkukori valmis.

Helppoja ja nopeita tehdä. Mulla taisi mennä kymmenen minuuttia ja nuo olivat sitten jo valmiit jääkaappiin hyytymään. Siellä ne saa huomiseen asti olla.






Vapaa viikonloppu jatkuu näin lauantain osalta käsitöiden ja leffojen merkeissä. Joulun tai no aaton ja tapaninpäivän oon töissä. Samoin uusivuosi vierähtää töiden merkeissä.. UV:n jälkeen kun oikeastaan kaikki muut tulee vapailta töihin, alkaa mulla viiden päivän vapaa.

Nyt kuitenkin ne puikot käteen ;) Mukavaa joulun odotusta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti