keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Musta joulu... vai onko sittenkään?

Näyttää kovasti siltä että tästä joulusta tulee musta... Ainakin täällä etelässä. Tänään kuitenkin töissä ihasteltiin erään asiakkaan kanssa auringonpaistetta. Tänään ajeltiin vielä ihan normaalin aikataulun mukaan ja huomenna sitten lauantai aikatauluin vähän yli klo 14 asti. Sitten alkaa mulla reilun vuorokauden joululoma. Tapaninpäivänä meen sitten taas veivaamaan rattia. Itse toki toivoin jouluksi töitä, mukavaa vaihtelua kun viime joulu meni kotona.

Viime viikonloppuna sain kuningasidean tilata itelle viime hetken joululahjan.. tai no kaksikin. Päädyin Lankakamarin sivuille ja tarjouslankoja lähinnä tilailin.

Kuuden kerän verran sieltä tuli mulle tavaraa. Onnistuin siis edes jokseenkin hillitsemään itseni.

Mielenkiinnolla odotan millaset sukat tuosta Regian Pairfect:sta tulee kun se pääsee mun käsittelyyn.



Academy Color on vanha tuttavuus, tuo väri vaan on uus mulle. Muutenpa nuo kaikki lankaset on siis uusia tuttavuuksia.

Sittenpä se toinen joululahja... Komeita miehiä on aina ilo katsella niin ensi vuodeksikin taas tilasin Oulun palomieskalenterin. Ja tuottohan menee hyväntekeväisyyteen, joten mikäs sen parempaa.


Nyt kun oon nää jo antanut niin voin täälläkin kuvan paljastaa. Eli mun siskon pojalle tein siililapaset KTM:n väreissä.
Olipahan näissäkin väkertäminen.. pienen pienet peukut =D

Näistä kuvista ja tunnelmista rauhaisaa joulun aikaa kaikille lukijoilleni!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti