keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Pipoa ja lankaa kera lasipurkin

Meinasin kirjottaa että vietän vapaapäivää, mutta enpäs vietäkään kun olinhan mä aamun töissä... Ajelin mulle uutta ajosarjaa, opin paljon uutta ja vitsailin asiakkaiden kanssa.
Töiden jälkeen hurautin arvauskeskukseen eikun siis terveyskeskukseen rokotettavaksi.. Hoitaja kehu kun joku pitää huolen rokotuksistaan =D

Kotona kävin syömässä ja sitten keskustaan. Kävin vilauttamassa tuota mun jalan tatuointia. Ikävästi mun tatuoija ei ollu paikalla, mutta yks toinen oli ja se katto tuon läpi eikä löytäny siitä kohtia joista ois väri lähteny.

Sieltä lähdettyä mietin että jos kaupassa poikkeis.. joo kävin kyllä kaupassa, mutten ruokakaupassa vaan paikallisessa lankakaupassa.. Sieltä tulla tupsahti mukaan kaks kerää lankaa.

Aamulla tipautin myös postipojan vietäväksi pipon kaverille. Siltä oli edellinen hävinny.
Niinpä mä tekasin mustasta seiska veikasta uuden pipan. Resori 1o1n ja sitten valepalmikkoa...

Tänään oon myös tehny joulusiivousta vaikka oonkin joulun töissä niin onhan se hyvä olla koti siistinä.





Joku aika sitten postasin kuvan lasitusseista. Ne oon nyt vihdoin saanut testattua. Piirrokset meni vähän sinne päin, mutta eipä se haittaa.

Koska tusseissa oli eri kuivumis-ja lämmitysaikoja testasin tähän yhteen nyt vain näitä kahta joissa oli samat ajat.
Ja ihan tavalliseen pilttipurkkiin piirtelin, niitä kun oon tässä nyt säästellyt. Kannetkin on vielä tallessa, en tosin tiedä tarviinko niitä mihinkään...


Lopputuloskin on tuossa näytillä... ikävä kyllä kuva on aika huono, mutta kaiketi siitä jotain näkee. Lupaan ottaa parempia kuvia kun saan enemmän tehtyä ja ajatuksen kanssa.

Nyt puikot suihkimaan josko ees noi pari pienempää KyJyä saisin ennen määräaikaa valmiiksi ;) Pistäkäähän puumerkkiä kun olette täällä käyneet =)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti