sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Sukkapostaus

Tää tulee varmaan jäämään tän vuoden viimeiseksi postaukseksi. Huomenna alkaa työputki, löysähkön työjoulun jäljiltä. Eilen ainakin oli huippua olla töissä, ehdittiin työkaverin kanssa käydä kaffella vaihtamassa kuulumiset.

KyJyn puitteissa tein siskolle värioksennukset, eli jämälankasukat. Lahopää kun oon niin unohdin kuvata ne ennen antamista. Nyt sain siskolta viimein kuvan niistä. Lankaa näihin kului jopa 124g, ja lähes kaikki on seiskaveikkaa.

Muutenhan tuo KyJy jäi mun kohdalla vähän kesken. Enkä nyt oo ilmoittaunut JaVaan tai JyJuun... Jos pitäis vähän taukoa noista tempauksista ;)

Itelle alotin joulupäivänä uudet sukat, niistä ensimmäinen kohta jo valmis. Kuviot lienee tunnistettavissa ;) ja ne löytyvät Ravelrystä nimillä Cox Sox ja The Bird.

Näissä lankana musta TicoTico ja Fortissima Color.



Voin kyllä todeta ettei kirjoneule ole mun juttuni. Oon liian kärsimätön seuraamaan ohjetta, mutta kyllä mä tuolla vielä parin teen.

Joulu oli ja meni täällä ilman lunta aina eiliseen iltaan asti jolloin oli oikein kunnon pyry. Saapa nähä missä kunnossa tiet on huomenna kun töihin taas matka käy. Tän päivän oon köllötelly sisällä ja aika on mennyt pitkälti tuon sukan kimpussa :D

Rauhallista loppu vuotta kaikille lukijoille ja parempaa ensi vuotta!


2 kommenttia:

  1. Huomenta Aliissi! Noita jämälankasukkia tulee oksennettua itelläkin. Jotenkin niistä vain ei ite aina tykkää vaikka saaja niistä olisi kuinka iloinen. Mullakin jäi KyJy vähän kesken eikä ole intoa lähteä JaVaankaan, yksin en viitsi pitää listaa vanhassa neulomossa kun muut tuntuvat olevan Facessa. Ennen joulua oli neulomisvirtaa ihan viimeiseen saakka - nyt tuntuu ettei puikotkaan kestä kädessä.....kai tämä tästä... Mukavaa ja turvallista loppuvuotta Sinulle! Palataan taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta ievastiina! Musta jämiksien paras puoli on just se kun niiden ei todellakaan tarvi näyttää samalta.. kunhan nyt samankokoiset ois ;) Mä en ole edes facesta oikein seurannut tuota muiden JaVailua... Ja se neulomisinto.. noh intoa on melkeen enemmän kuin aikaa ja tai mitä ranteet kestää.. :P

      Poista