perjantai 17. kesäkuuta 2016

Tilaustöitä jouluksi...

Hihatin numero 2 valmistui Schoppelin Laceballista toissapäivänä. Lankaa kului vain 75g?! Olin välillä varma että tarvii alottaa toinenkin kerä, mutta olihan tuo sitten aika riittoisaa... Kerän loppu odottelee inspiraatiota.

Tyytyväinen olen tähänkin hihattimeen, vaikka niin tähän kuin siihen ensimmäiseen olisi voinut tehdä vieläkin pidemmät hihat. Jos teen joskus kolmannen niin ehkä siihen osaan sitten tikuttaa varmasti tarpeeksi pitkät hihat.

KyJy alkaa viikon päästä ja työlista siihen on ollut pohdinnan alla. Aika hyvin mulla on lista täyttynyt ja langatkin mietitty. Suurin osa langoista löytyy ihan kotoa, mutta yhteen tilaustyöhön pitää tilata muutama kerä.

Tilaustöitä on muutama tullut tässä ja ajattelin että jätän ne kaikki odottamaan KyJyä, vaan kun ei nyt ollut mitään tekemistä niin oli pakko aloittaa yhdet tilaussukat joihin lanka löyty ihan omasta laatikosta. Se mukava näissä tilaustöissä on että ne pitää olla valmiina vasta jouluna.

Langaksi valikoitui Nallen Kukkaketo anemone. Toivottavasti tää käy tilaajalle.. mä kun sain vaan ohjeena että jotain punaista pitäis näistä löytyä.

Töitä on aika mukavasti ens viikolla melkeen koko viikko mutta sitä ennen kolme vapaata?! Osaankohn mä olla vapaalla näin pitkään yhteensoittoon? Etenkin kun eilinen meni harkkarin kyydissä eli toisin sanoen olin lähinnä seuraneitinä ;)

Sateista viikonlopun alkua, kenties se aurinkokin sieltä vielä kurkkii tällä viikolla!



2 kommenttia:

  1. Kylläpä sulla viuhuu puikot ahkeraan! Sievältä näyttä tämäkin hihatin ja varsin ihastuttavaa on tuo Anemone!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ievastiina! On ollut aika hyvät neulomissäät kun ei oo ollu niin tuhottoman kuuma koko aika.

    VastaaPoista