maanantai 13. kesäkuuta 2016

Vierailu Novitan tehtaalle

Kesäretkipäivä Korialle Novitan tehtaalle Novitan neulomolaisten kanssa. Kiitos vielä minun ja äipän puolesta, oli hienoa päästä näkemään ja kuulemaan mitenkä se lanka oikein syntyy. Vaikka kuvia sai ottaa, niin en ottanu kuin yhden ainoan kuvan...

Nämä taisivat odottaa vielä yhtä erää kehräyksessä...? Sanotaan että huopatossutehtaalla on hiljaista, mutta kyllä lankatehtaalla on kova ääni.

Mukaan viemisiksi saimme kesälehden, joka mulla lehden tilaajana jo onkin, mutta sisko saakoon tämän toisen.

Shoppailemaan ja syömään mentiin sitten Korian ABC:lle. Kovin kummoisia ostoksia ei kuitenkaan tullut tehtyä, sillä lankaa on enemmän kuin laki sallii... Siltä se välillä ainakin tuntuu.
Kaks kerää pinkkiä polkkaa, mikä onkin ollu ostoslistalla jo pitkään. Näistä tulee mulle jotain, joskus ;)

Lisäksi kerä puuvilla-bambua, joka pääsee mustan kaimansa kanssa pyyhkeeksi, kenties KyJy-työnä..?

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!!




2 kommenttia:

  1. Olisi ollut mukava päästä mukaan tehdaskierrokselle! Alunperin olin ilmoittautunut mutta kun menivät vaihtamaan päivän, pah!!!
    Olen lueskellut teidän blogeista ja neulomosta reissustanne, kateudesta vihreänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se päivän vaihto toi itsellekin pienen jännityksen kun piti laittaa uusi vapaatoive, mutta onneksi toteutui.

      Eiköhän jossain kohtaa ole mahdollisuus uuteen reissuun? ;)

      Poista