perjantai 30. syyskuuta 2016

Blingbling pipa

Kaikesta "kiireestä" huolimatta oon saanu jotain ihan oikeesti valmiiksi ja ylipäätään käsityöt on alkaneet taas kiinnostaa enemmänkin kuin parin silmukan verran. Äiti pyysi multa jo viime talvena pipoa jollain kivalla pitsikuviolla. Langatkin sain jo keväällä, mutta vasta nyt jaksoin innostua niin paljon että sain pipon aikaseksi.
Lankana mulla oli novitan sädettä ja tähän pipaan sitä kului 43g.. Malli löytyy myös novitalta, naisen pitsipipo nimellä. Toisin sanoen toi on itseasiassa valepalmikkoo.

Alotin sukkia tekemään myös kyseiselle kuviolla, ne on vielä ihan vaiheessa, joten niistä lisää myöhemmin.


Aiemminkin oon maininnut että haluan tehdä vierassukka-/tossukorin. No ensimmäiset täytteet koriin on jo kuivumassa. Eilen alotin ja tänään sain valmiiksi huovutetut tossut novitan purosta, väri ilo. Sitä kului yhteensä 117g.
 Näissä meni aika kivasti nuo värit samoihin kohtiin vaikka en niitä tarkoituksella kohdistanutkaan.

Tossut kävi jo koneessa ja kerta riitti. Nyt vaan odottelen että nuo kuivuu.
Toki mun pitäis myös hankkia se kori mihin mä nää kaikki vierastossut ja sukat sitten aikanaan laitan.
Värikästä syksyä kaikille! Nauttikaa ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti