perjantai 14. lokakuuta 2016

Kuulumisia

Heipsan kaikki, täällä ollaan edelleen. En oo kadonnut mihinkään. Sain viikko sitten uuden lelun eli puhelimen ja mulla on nyt blogger-sovellus tässä (joo parhaillaan tätä kirjotan puhelimella).

Mulla on tuossa jotain valmiina mutta en oo saanu niitä päivitettyä tänne kun en saa laitettua kuvia tällä. Joten jos viisaammilla on antaa neuvoja niin otan vastaan. Käyttiksenähän tässä on Android joka myös on mulle ihan uus tuttavuus.

Koneella oon ehtinyt niin harvoin istumaan että oisin sillä saanut aikaseksi päivittää. Mutta ehkä viikonloppuna on siihen aikaa. Tänääm selviä vaihtelenko vuoroa vai saanko mennä alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Heijastimet kaikille heilumaan, lämpöisesti päälle ja eikun ulkoilemaan!

4 kommenttia:

  1. Itsellä Android-puhelimessa kuvat saa lisättyä siitä otsikon oikealta puolelta kamera-kuvakkeesta! Tosin ainakin parisen vuotta sitten sovellus heitti kaikki kuvat suoraan postauksen loppuun, en tiiä mikä tilanne on nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, kokeilin sitä kyllä, mutta mulla tää ei antanut julkaista tekstiä ollenkaan. Pitänee katsoa ja kokeilla lisää :)

      Kiitos vastauksesta

      Poista
  2. Olen kokeillut mutten ole saanut laitettua, siis en ole osannut... Mulla on android-käyttöjärjestelmä ja tykkään tästä tosi paljon muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös tuohon android käyttikseen tykästynyt. Ehkä vielä sen blogger-sovelluksenkin salat joskus selkenee? Oishan siitä näpsäkkää päivitellä vaikka mistä ja vaikka mitä tänne ;)

      Poista